REKLAMA
Znaleziono 2781 wyników
[Polska] Kolejny kwartał wzrostów na rynku magazynowym w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Kolejny kwartał wzrostów na rynku magazynowym w Polsce
Aktywność najemców utrzymuje się na wysokim poziomie, a popyt netto może sięgnąć miliona mkw. na kon...
[Poznań] Skanska wmurowała kamień węgielny pod budynek biurowy Maraton w Poznaniuartykuł
Pokaż artykuł
[Poznań] Skanska wmurowała kamień węgielny pod budynek biurowy Maraton w Poznaniu
Skanska Property Poland wmurowała kamień węgielny pod swoją drugą inwestycję w Poznaniu – Maraton....
[Poznań] Rynek biurowy w Poznaniu przyśpieszaartykuł
Pokaż artykuł
[Poznań] Rynek biurowy w Poznaniu przyśpiesza
W 2018 roku zasoby powierzchni biurowej w Poznaniu mają przekroczyć próg 500 000 m kw. Według firmy...
[Polska] Już 10 milionów mkw. na rynku biurowym w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Już 10 milionów mkw. na rynku biurowym w Polsce
Hossa trwa. Podaż na rynku biurowym w Polsce na koniec pierwszego półrocza przekroczyła 10 mln mkw....
Powoli odbudowują się inwestycje w nieruchomości hotelowe w Polsce [RAPORT]artykuł
Pokaż artykuł
Powoli odbudowują się inwestycje w nieruchomości hotelowe w Polsce [RAPORT]
Choć na przestrzeni ostatnich trzech lat liczba realizacji hotelowych mocno się obniżyła na polski rynek wchodzą wciąż nowe hotele resortowe i miejskie. Co ciekawe, z danych GUS wynika, że w 2021 roku zasoby polskiego rynku wzrosły aż o ponad 8,5 tys. pokoi. Niemal dwa razy tyle, ile wynosi średnia z ostatnich lat. Tak duży przyrost podaży w sektorze hotelowym nie był notowany od 2008 roku. To efekt oddania do użytkowania obiektów, których budowa przedłużała się ze względu na utrudnienia związane ze zmianami makroekonomicznymi na rynku.
W Poznaniu trwa budowa 116-metrowego biurowca Andersia Silver, najwyższego budynku w Wielkopolsce [FILM]artykuł
Pokaż artykuł
W Poznaniu trwa budowa 116-metrowego biurowca Andersia Silver, najwyższego budynku w Wielkopolsce [FILM]
Powstający 25-kondygnacyjny biurowiec, osiągając wysokość 116 metrów, stał się najwyższym budynkiem stolicy Wielkopolski i charakterystycznym akcentem finalizującym realizowaną od 25 lat inwestycję, czyli biurowo-hotelowo-usługowy kompleks zlokalizowany przy Placu Andersa w Poznaniu.
Powstaje najwyższy budynek w Poznaniu, 116-metrowy biurowiec AND2 [FILM+ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
Powstaje najwyższy budynek w Poznaniu, 116-metrowy biurowiec AND2 [FILM+ZDJĘCIA]
Powstający 25-kondygnacyjny biurowiec AND2, osiągając wysokość 116 metrów, stał się najwyższym budynkiem stolicy Wielkopolski i charakterystycznym akcentem finalizującym realizowaną od 25 lat inwestycję, czyli biurowo-hotelowo-usługowy kompleks zlokalizowany przy Placu Andersa w Poznaniu.
PKP Intercity rozstrzygnęło największy pod względem liczby pojazdów przetargartykuł
Pokaż artykuł
PKP Intercity rozstrzygnęło największy pod względem liczby pojazdów przetarg
Dziś został rozstrzygnięty przetarg na zakup 300 nowych wagonów, z prawem opcji na dodatkowe 150, dla PKP Intercity. To największy w historii przewoźnika, pod względem liczby pojazdów, przetarg taborowy. Za realizację projektu o wartości 4 238 580 000,00 zł brutto (6 357 870 000,00 zł brutto z opcją) odpowiadać będzie firma H. Cegielski - Fabryka Pojazdów Szynowych sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu.
Ruszyła budowa nowego centrum logistycznego Hillwood Zgierzartykuł
Pokaż artykuł
Ruszyła budowa nowego centrum logistycznego Hillwood Zgierz
Hillwood Polska rozpoczął budowę nowego centrum logistycznego Hillwood Zgierz. To kolejny projekt dewelopera w tym regionie (poprzednie inwestycje zrealizowane zostały w Kutnie i Strykowie). Pierwszą umowę na wynajem 17 000 mkw. powierzchni magazynowej i biurowej podpisano z 3LP SA, jednym z czołowych operatorów logistycznych w kraju.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [ZDJĘCIA]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILM]artykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILM]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Pod Łodzią powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Kozinyartykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią trwa budowa podziemnego kolejowego tunelu średnicowego [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią trwa budowa podziemnego kolejowego tunelu średnicowego [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Co słychać na budowie kolejowego tunelu średnicowego pod Łodzią? [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Co słychać na budowie kolejowego tunelu średnicowego pod Łodzią? [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Czarna Rolainwestycja
Pokaż inwestycję
Czarna Rola
Poznań, Czarna Rola
City Logistics Poznań IIIinwestycja
Pokaż inwestycję
City Logistics Poznań III
Poznań, Obodrzycka 65
REKLAMA